www.flickr.com

dinsdag 16 februari 2010

Rapala Fishing Frenzy


Alle grote titels die verschijnen op Xbox komen bij ons thuis over het algemeen wel langs en al ben ik vaak onder de indruk van de kwaliteit, echt verbazen doen ze me zelden. Voor de kleinere titels is vaak onvoldoende tijd en onvoldoende plek in de kast, dus het hangt vaak af van toeval of die ooit onze Xbox halen. Het was dan ook toeval wat de titel Rapala Fishing Frenzy bij ons bracht: voor 10 euro gevonden en zo de moeite van het proberen waard. Hoe je het ook wendt of keert, het is weer eens wat anders. Ik bedoel, een vis-game, wie bedenkt zoiets? Voor het gemak begin ik maar met de quickplay. Het kost in het begin wat moeite om het vissen onder de knie te krijgen, met name het inhalen omdat ik niet gezien had dat je daar de LT voor moest gebruiken en de vis er keer op keer vandoor ging. Deze game heeft dus al meer agressie opgeroepen dan menig shooter, over games en geweld gesproken.. De quickplay heb ik nu dus onder controle, het wordt tijd om mee te gaan doen aan een toernooi. Ik betwijfel of het me lang blijft boeien, maar het ziet er in ieder geval best goed uit en op saaiere momenten is er natuurlijk altijd een goede reden om even door te spelen. Inderdaad: er kunnen nog achievements gehaald worden.